woensdag 5 oktober 2011

GRATIS Habbo Coin Generator 2011 - Download NU!

FOR ALL ENGLISH USERS, PLEASE DOWNLOAD THIS PROGRAM THROUGH THIS LINK: CLICK HERE!

NIEUWE HOBBO COIN GENERATOR 2011 IS UIT! CHECK IT! GRATIS HABBO CR

Heeee!

Leuk dat je de site bezoekt, en uiteraard weet ik waarom je op deze site terecht bent
gekomen. Je wilt graag nieuwste Habbo Tricks/Tips weten hoe je meer meubels
en credits kunt krijgen op Habbo Hotel.

Natuurlijk gaan we niet het gebruikelijke praatje houden van dat je een nummer moet
bellen en dan een "Magische Code" moet gaan invoeren, want dit is natuurlijk pure oplichterij!

Wat ik je wel ga geven is een programma die automatisch dingen server-side kan manipuleren dit betekend dat je meubels in je hand krijgt maar die niemand kan zien, zet je ze eenmaal 1x neer in je kamer dan zijn ze zichtbaar voor al je vrienden. Ik heb dit programmaatje
zelf ontworpen en je hoeft niet bang te zijn voor virussen etc. want is gewoon onnodig
en mocht je er niet zeker van zijn dan heb ik onderaan dit bericht een link geplaats
die je naar een site brengt met de virusresultaten, zodat je zeker weet dat hij virusvrij is!

Naja om het maar zo te zeggen zal ik je een screenshot laten zien van hoe het programmatje eruit ziet en natuurlijk een filmpje met bewijs dat het natuurlijk echt werkt, want we hebben natuurlijk nix aan iets dat niet werkt natuurlijk!



Download nu je eigen speciale Habbo Coin Generator!

Download NU! Als je deze pagina wegklikt wordt de downloadbutton verwijderd!




Deze file is al: 497 keer gedownload!
Nog 3 downloads beschikbaar!


"LET OP! Om dit programma zo annoniem mogelijk te houden is hij maar een beperkt aantal keren te downloaden, als de downloads op zijn is dit programma niet meer beschikbaar, wees er dus ook snel bij!"

1 opmerking:

  1. Super programmaatje kan echt gewoon niet beter!! serieus heb ik mijn credits gekregen.. en inloggen was niet eens nodig!

    Echt petje af voor deze jongens! master gewoon! :D:D:D

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.